بهترین متخصص ارتودنسی در شمال تهران چه کسی است؟ 

بهترین متخصص ارتودنسی در شمال تهران چه کسی است؟ 

samira ghabeli ۷ خرداد ۱۴۰۲
دکتر خضری متخصص ارتودنسی در شمال تهران
()

در این صفحه قصد داریم شما را در پیدا کردن بهترین متخصص ارتودنسی در شمال تهران یاری رسانیم؛ البته نکات ذکر شده در این نوشتار برای پیدا کردن یک متخصص ارتودنسی خوب در هر شهر و منطقه ای کاربردی است. 

پیدا کردن متخصص ارتودنسی خوب از خود درمان مهم تر است

مرتب کردن دندان ها یکی از روش های درمانی تخصصی در حوزه دندانپزشکی است؛ بنابراین قبل از هر چیز به دنبال یک متخصص ارتودنسی با تجربه و کاربلد باشید. 

از آنجا که هزینه ارتودنسی دندان نسبتا بالا است و از طرفی یکی از درمان های زمان بر است. به طوری که در خوشبینانه ترین حالت ممکن است به ۶ ماه زمان برای اصلاح نامرتبی و ناهنجاری های دندان داشته باشید. البته به طور میانگین طول دوره درمان ارتودنسی بین ۱.۵ الی ۳ سال است. در طول این مدت نیاز است که بیمار به صورت ماهانه به کلینیک ارتودنسی مراجعه کند. 

دکتر خضری متخصص ارتودنسی

دکتر امیر کامیار خضری در زعفرانیه تهران (خیابان مقدس اردبیلی) و همچنین کرج مطب ارتودنسی فعال دارند. تمام مراکزی که دکتر خضری در آن فعالیت دارند مجهز به جدیدترین دستگاه های ارتودنسی است.

دکتر خضری در وب سایت شخصی خود به عنوان یک متخصص ارتودنسی در شمال تهران امکان دریافت نوبت آنلاین و مشاوره آنلاین را برای راحتی مراجعه کنندگان مطب خود فراهم کرده است.

بنابراین اگر ساکن شمال پایتخت هستید، به دلیل طولانی بودن روند درمان و بالا بودن هزینه درمان باید به دنبال بهترین متخصص ارتودنسی در شمال تهران باشید؛ زیرا:

  1.  به دلیل طولانی بودن روند درمان باید به دنبال یک متخصص ارتودنسی در شمال تهران باشید که به محل کار یا منزل شما نزدیک تر باشد تا رفت و آمد در شهر شلوغی مثل پایتخت برایتان آزاردهنده نباشد.
  2.  به دلیل مراجعات مکرر به مطب ارتودنسی علاوه بر تخصص و مهارت متخصص ارتودنسی باید به دنبال مرکزی باشید که رفتار پزشک و پرسنل با مراجعه کنندگان مناسب باشد.
  3.  از همه مهم تر به دلیل بالا بودن هزینه ارتودنسی دندان باید به دنبال یک متخصص ارتودنسی خوب و باتجربه باشید تا در ازای هزینه ای که پرداخت می کنید نتیجه درمانی رضایت بخشی را دریافت کنید.
تاثیر ارتودنسی ثابت بر زیبایی لبخند، همچنین در طی درمان با انجام حرکات مناسب دندان‌ها، بدون انجام جراحی لثه، تحلیل لثه برطرف گردید.
معجزه ارتودنسی بدون انجام جراحی فک در بسته شدن فاصله بین دندان‌ها، زیبایی لبخند و مشخص شدن دندان‌های فک بالا.

روش های پیدا کردن بهترین متخصص ارتودنسی در شمال تهران

ابتدا یک کاغذ و قلم بردارید یا در بخش یادداشت گوشی موبایلتان، طبق مراحلی که در ادامه می گوییم لیستی از بهترین متخصصان ارتودنسی در شمال تهران را جمع آوری کنید. 

از اطرافیان خود سوال بپرسید

اگر از اطرافیان شما شخصی ارتودنسی انجام داده است، حتما از او مشورت بگیرید. این افراد می توانند به شما بهترین مشاوره را درباره درمان ارتودنسی و تجربه ای که داشته اند بدهند. از آنها می توانید درباره نام دکتر ارتودنسی، طول درمان ارتودنسی، هزینه درمان ارتودنسی و … سوال بپرسید. در صورتی که این افراد از ارتودنتیست خود و نحوه درمان وی رضایت کامل را دارند حتما اسم وی را در لیست بهترین متخصصین ارتودنسی تهران وارد کنید.

عکس قبل و بعد ارتودنسی دندان های روی هم رفته
عکس قبل و بعد ارتودنسی دندان های جلو آمده
نتیجه ارتودنسی دندان

از دندانپزشک خود مشاوره بگیرید

دندانپزشکان به دلیل ارتباطاتی که دارند می توانند شما را در پیدا کردن بهترین متخصص ارتودنسی شمال تهران کمک کنند. نام این متخصصین را در لیست خود وارد کنید.

از گوگل کمک بگیرید

اگر کسی از اطرافیان شما ارتودنسی انجام نداده است یا دندانپزشک خانوادگی ندارید؛ اصلا نگران نباشید گوگل همیشه به کمک شما می آید. با جستجوی عبارات زیر می توانید لیستی از بهترین متخصصان ارتودنسی در شمال تهران را پیدا کنید:

لیست خود را مرتب کنید

ما فرض را بر این می گیرید که تا به اینجای کار شما یک لیست ۱۰ نفره از بهترین متخصصان ارتودنسی در شمال تهران جمع آوری کرده اید. برا اینکه از بین این لیست بهترین متخصص ارتودنسی را انتخاب کنید با توجه به معیارهای زیر به هر کدام از متخصصین نمره دهید، در آخر هر کدام از متخصصین نمره بیشتری دریافت کرد را به عنوان متخصص ارتودنسی خود انتخاب کنید.

  • دندانپزشک انتخابی شما حتما باید یک متخصص ارتودنسی باشد نه دندانپزشک عمومی، متخصص درمان ریشه، متخصص زیبایی و ترمیمی و …
  • به غیر از تخصص، تجربه و مهارت متخصص ارتودنسی هم بسیار مهم است. به دلیل هزینه بالا و زمان طولانی که صرف درمان ارتودنسی می شود. به دنبال ارتودنتیستی باشید که تجربه بالایی در زمینه درمان های ارتودنسی دارد.
  • متخصص ارتودنسی را به عنوان بهترین متخصص ارتودنسی در شمال تهران انتخاب کنید که تصاویر قبل و بعد ارتودنسی فراوان و البته موفق در فضای مجازی و وب سایت خود دارد.  
  • برای اطمینان خاطر می توانید به مطب متخصص ارتودنسی انتخابی خود مراجعه کنید و از نزدیک نظرات مراجعان را جویا شوید. در صورتی که نظرات مثبت مراجعه کنندگان مطب بیشتر از نظرات منفی است قطعا به آن متخصص ارتودنسی می توانید اعتماد کنید. 

این پست برایتان چقدر مفید بود؟

بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیازات / ۵. تعداد امتیازات

تاکنون امیازی ثبت نشده است شما اولین امتیاز را ثبت کنید

نظر بدهید
لطفا تمامی موارد خواسته شده را وارد نمایید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

وارد کردن موارد ضروری الزامیست.