معرفی بهترین متخصص ارتودنسی در ولنجک

معرفی بهترین متخصص ارتودنسی در ولنجک

samira ghabeli ۱۴ بهمن ۱۴۰۲
عکس لوکیشن ولنجک
()

بهترین متخصص ارتودنسی در ولنجک کیست؟ دندان های کج و نامرتب علاوه بر تاثیر منفی که بر چهره و زیبایی لبخند می گذارد، در صورت عدم درمان می تواند منجر به پوسیدگی دندان و لثه نیز شود؛ بهترین روش درمان نامنظمی دندان ها انجام ارتودنسی می باشد. برای درمان ارتودنسی باید نزد یک متخصص ارتودنسی یا همان ارتودنتیست بروید نه دندانپزشک!

در شهرهای بزرگی مثل پایتخت برای درمان هایی مانند ارتودنسی که نیاز به جلسات درمانی طولانی مدت دارند؛ باید به دنبال یک متخصص ارتودنسی در نزدیک محل زندگی یا محل کار خود باشید؛ تا مجبور نباشید مسافت های طولانی را برای شرکت در جلسات درمانی طی کنید. به احتمال زیاد شمایی که این مطلب را برای مطالعه انتخاب کرده اید به دنبال بهترین متخصص ارتودنسی در ولنجک و اطراف آن هستید؛ پس با ما در ادامه این نوشتار همراه باشید تا بهترین متخصص ارتودنسی ولنجک را با ذکر ویژگی های وی به شما معرفی کنیم.

ویژگی های یک متخصص ارتودنسی خوب در ولنجک تهران چیست؟

برای اینکه بتوانید در بین کلینیک های ارتودنسی ولنجک و اطراف آن بهترین گزینه را انتخاب کنید به نکات زیر توجه داشته باشید:

  • تخصص دندانپزشک انتخابی شما حتما حتما باید ارتودنسی باشد نه دندانپزشکی، زیبایی و ترمیمی و …
  • مطمئن شوید که ارتودنتیست شما از دستگاه های ارتودنسی با کیفیت استفاده می کند.
  • نمونه کارهای متخصص ارتودنسی ولنجک را در اینستاگرام و وب سایت وی مشاهده کنید.
  • در گوگل می توانید با جستجوی عباراتی مثل “متخصص ارتودنسی در ولنجک”، “متخصص ارتودنسی خوب در ولنجک”، “بهترین دکتر ارتودنسی در ولنجک” و …. لیستی از متخصصین این ناحیه را پیدا کنید.
  • اگر در بین اطرافیان شما کسی برای انجام ارتودنسی دندان به پزشک مدنظر شما مراجعه کرده است حتما از سطح رضایت وی سوال کنید.
  • متخصصی را انتخاب کنید که علاوه بر داشتن تجهیزات و امکانات به روز با جدیدترین متدهای درمان ارتودنسی هم آشنا باشد.
  • قبل از شروع درمان توسط متخصص ارتودنسی در ولنجک یا هر ناحیه دیگری چندین بار به مطب وی مراجعه کنید و از نظرات مراجعه کنندگان آگاه شوید.
  • مرکز ارتودنسی وی علاوه بر مجهز بودن کاملا استرلیزه و بهداشتی است.

دکتر امیر کامیار خضری در شمال تهران و همچنین کرج مطب ارتودنسی فعال دارند. تمام مراکزی که دکتر خضری در آن فعالیت دارند مجهز به جدیدترین دستگاه های ارتودنسی است.

دکتر خضری در وب سایت شخصی خود به عنوان یک متخصص ارتودنسی در ولنجک و اطراف آن امکان دریافت نوبت آنلاین و مشاوره آنلاین را برای راحتی مراجعه کنندگان مطب خود فراهم کرده است.

پیدا کردن یک متخصص ارتودنسی متبحر از خود درمان مهم تر است

درمان ارتودنسی و مرتب کردن دندان کار چندان راحتی نیست. در واقع دلیل اصلی اینکه ارتودنسی به یک شاخه از دندانپزشکی تبدیل شده است و دندانپزشکان باید برای گرفتن تخصص ارتودنسی دوره لازم را بگذرانند همین سختی و پیچیدگی درمان است. برای اینکه پس از اتمام دوره درمان ارتودنسی به دندان های صاف و مرتبی برسیم به مهارت و تبحر بالای متخصص ارتودنسی نیازمندیم.

البته لازم است این نکته را خاطر نشان کنیم که پروسه درمانی ارتودنسی زمان بر است و در خوشبینانه ترین حالت حدود ۶ ماه زمان می برد، که البته در صورت شدید بودن ناهنجاری های دندانی ممکن است این پروسه درمانی ۲ الی ۳ سال هم طول بکشد. در طول مدت زمان درمان ارتودنسی که به طور میانگین ۱.۵ سال است نیاز است که بیمار به صورت دوره ای (ماهانه) به کلینیک ارتودنسی مراجعه کند؛ به همین دلیل پیدا کردن یک متخصص ارتودنسی با تجربه در نزدیکی محل زندگی یا محل کار می تواند شما را از شر ترافیک و مسافت های طولانی پایتخت خلاص کند. 

دکتر خضری با جدیدترین متدهای روز دنیا درمان های ارتودنسی را انجام می دهند. در این ویدئو می توانید نتیجه کار استفاده از مینی اسکروها در درمان ارتودنسی بدون نیاز به کشیدن دندان ها را ببینید.

به عنوان مثال اگر شما ساکن منطقه ولنجک تهران هستید باید به دنبال یک کلینیک ارتودنسی در ولنجک یا اطراف آن باشید که البته نه هر کلینیکی! بلکه باید به دنبال کلینیکی باشید که متخصص ارتودنسی فعال در آنجا مهارت و تجربه لازم در این زمینه درمانی را داشته باشد تا شما را به نتیجه دلخواه برساند.

نکته: در صورتی که بنابر هر دلیلی از ارتودنتیست خود رضایت نداشته باشید متخصصان دیگر ادامه درمان را بر عهده نمی گیرند و شما مجبور به پرداخت هزینه ارتودنسی مجدد به متخصص دیگر و شروع درمان نزد وی هستید؛ پس حتما در پیدا کردن بهترین دکتر ارتودنسی در ولنجک نهایت دقت و وسواس را به خرج دهید.

برای مشاهده سایر نمونه کارهای ارتودنسی دکتر امیر کامیار خضری برای روی دکمه زیر کلیک کنید:

سوالات متداول

هزینه ارتودنسی دندان در ولنجک چقدر است؟

هزینه ارتودنسی دندان در ولنجک به نسبت فاکتورهای مختلفی مثل سن بیمار، نوع درمان، مدت زمان درمان و … متفاوت است.

چرا باید به یک متخصص ارتودنسی خوب در ولنجک مراجعه کنیم؟

زیرا در صورت عدم مراجعه به یک متخصص ارتودنسی متبحر در ولنجک یا هر شهر و منطقه دیگری درمان شما با شکست مواجه می شود و ممکن است حتی به غیر از به هدر رفتن هزینه ها عواقب خطرناکی را هم به دنبال داشته باشد.

ویژگی های بهترین متخصص ارتودنسی در ولنجک چیست؟

تخصص در حوزه ارتودنسی دندان دارد، از دستگاه ها و تجهیزات روز دنیا برای درمان استفاده می کند، نمونه کارهای موفقی در این زمینه دارد، به تمامی روش های ارتودنسی مسلط است، مرکز ارتودنسی کاملا استرلیزه و بهداشتی دارد.

این پست برایتان چقدر مفید بود؟

بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیازات / ۵. تعداد امتیازات

تاکنون امیازی ثبت نشده است شما اولین امتیاز را ثبت کنید

نظر بدهید
لطفا تمامی موارد خواسته شده را وارد نمایید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

وارد کردن موارد ضروری الزامیست.