معیارهای انتخاب متخصص ارتودنسی در سعادت آباد

معیارهای انتخاب متخصص ارتودنسی در سعادت آباد

samira ghabeli ۱ بهمن ۱۴۰۲
عکس لوکیشن سعادت آباد
()

متخصص ارتودنسی در سعادت آباد یا سایر مناطق پایتخت باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟ اگر ساکن غرب پایتخت هستید و به دنبال بهترین متخصص ارتودنسی غرب تهران هستید می بایست معیارهایی را در نظر داشته باشید که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

مهم ترین ویژگی متخصص ارتودنسی غرب تهران

یکی از مهم ترین ویژگی های یک متخصص ارتودنسی مجرب این است که حتما باید متخصص باشد نه دندانپزشک! بسیاری از افراد اصلا به این موضوع توجهی نمی کنند و برای درمان ناهنجاری های فک و دندان به دندانپزشک عمومی مراجعه می کنند؛ در حالی که اشتباه است! چرا که متخصص ارتودنسی پس از ۶ سال که مدرک دندانپزشکی عمومی را دریافت کرد باید حدود ۳ الی ۴ سال هم دوره ارتودنسی دندان را به صورت آکادمیک بگذراند.  

بنابراین اگر به دنبال متخصص ارتودنسی در سعادت آباد یا هر منطقه دیگری هستید اولین نکته ای که باید در نظر داشته باشید این است که درمان ارتودنسی تنها باید توسط متخصصین این حوزه انجام شود نه دندانپزشک عمومی، ترمیمی، زیبایی و … .

دکتر خضری با جدیدترین متدهای روز دنیا درمان های ارتودنسی را انجام می دهند. در این ویدئو می توانید نتیجه کار استفاده از مینی اسکروها در درمان ارتودنسی بدون نیاز به کشیدن دندان ها را ببینید.

اینکه وقتی به پزشکی لقب بهترین متخصص ارتودنسی داده می شود باید تخصص در این حوزه داشته باشد، جزء لاینفک ویژگی های بهترین متخصص ارتودنسی سعادت آباد یا هر شهر و منطقه دیگری است از جمله سایر ویژگی های بهترین ارتودنتیست عبارتند از:

  • بهترین متخصص ارتودنسی فارغ التحصیل دانشگاه های معتبر است و بورد تخصصی ارتودنسی را دارد.
  • از مواد با کیفیت و همچنین تجهیزات روز دنیا برای درمان استفاده می کند.
  • موقعیت مکانی کلینیک ارتودنسی در سعادت آباد باید به نحوی باشد که بیماران بتوانند به راحتی با وسایل نقلیه عمومی یا وسایل نقلیه شخصی به مرکز ارتودنسی مراجعه کنند.
  • بهترین متخصص ارتودنسی غرب تهران باید جواز و پروانه طبابت داشته باشد و زیر نظر وزارت بهداشت فعالیت داشته باشد.
  • بهترین دکتر ارتودنسی همیشه سعی دارد اطلاعات علمی خود را در حوزه ارتودنسی بروز کند و به جدیدترین تکنیک های درمانی روز دنیا تسلط داشته باشد.

مهم ترین خدمات متخصص ارتودنسی سعادت آباد

از جمله خدماتی که متخصص ارتودنسی در غرب تهران یا هر منطقه دیگری ارائه می دهد شامل موارد زیر است:

  • درمان ازدحام و به هم ریختگی دندان ها: وجود تعداد زیاد دندان در فک بالا یا پایین یکی از مشکلات رایج ارتودنسی است که زمانی این اتفاق می افتد که فک فرد فضای لازم و کافی برای رشد دندان ها نداشته باشد.
  • درمان فاصله بین دندانی: برعکس حالت قبل هم ممکن است؛ به این ترتیب که دندان ها فاصله غیرطبیعی از یکدیگر دارند. وجود این فاصله بین دندانی علاوه بر اینکه تاثیر منفی در زیبایی چهره و لبخند شما دارد بلکه بهترین مکان نیز برای ایجاد پلاک و پوسیدگی دندان است.
  • درمان مشکلات اوربایت: درمان های ارتودنسی تنها مختص ناهنجاری های دندانی نیست بلکه شامل درمان ناهنجاری های فک مانند مشکلات اوربایت هم می شود. در صورتی که فک و دندان های بالایی روی فک و دنداهای زیری قرار گیرد به این مشکل اوربایت گفته می شود.
  • درمان مشکلات آندربایت: برعکس اوربایت آندربایت است به این ترتیب که دندان های پایینی روی دندان های بالایی کشیده می شود. این ناهنجاری علاوه بر ظاهر ناخوشایندی که دارد عوارض جدی مانند مشکالت گوارشی، ضعف در سلامت دهان و دندان و …. را نیز به همراه دارد.
  • درمان مشکل اوپن بایت: در صورتی که در هنگام گاز زدن دندان های تحتانی و بالایی روی هم قرار نگیرند گفته می شود که فرد مشکل اوپن بایت دارد که با تجهیزات مخصوص ارتودنسی قابل درمان است.
  • پیشگیری و درمان ناهنجاری های فک مانند بزرگی یا کوچکی فک بالا و پایین، انحراف فک و …؛
  • درمان سایر ناهنجاری های فک صورت مانند شکاف لب و …؛

در انتخاب دکتر ارتودنسی در سعادت آباد به موارد زیر توجه کنید

در انتخاب یک متخصص ارتودنسی خوب در غرب تهران یا محدوده دیگری باید به نکات زیر توجه داشته باشید:

  • درباره مواد و تجهیزاتی که ارتودنتیست در طول درمان استفاده می کند حتما سوال کنید.
  • یک ارتودنتیست خوب باید به طور کامل به بیمار روند بهداشت دهان و دندان در طول ارتودنسی و بعد از آن را آموزش دهد.
  • متخصص ارتودنسی باید کلیه کارهای درمان را خودش انجام دهد و دستیار متخصص نباید امور اصلی و مهم را انجام دهد.
  • دسترسی به مطب متخصص ارتودنسی در سعادت آباد باید راحت باشد تا در صورت مراجعات مکرر مشکلی برای بیمار ایجاد نشود.
  • قبل از شروع درمان حتما نمونه کارهای درمان ارتودنسی پزشک مدنظرتان را ببینید.

در ادامه می توانید تصاویر قبل و بعد از ارتودنسی بیماران کلینیک ارتودنسی دکتر خضری را مشاهده کنید:

چگونه یک دکتر خوب ارتودنسی در سعادت آباد پیدا کنیم؟

قبول داریم شاید کمی برای شما پیدا کردن بهترین متخصص ارتودنسی در تهران سخت باشد اما با توجه به نکات زیر راحت تر می توانید یک دکتر خوب ارتودنسی در سعادت آباد یا هر شهر و منطقه دیگری را پیدا کنید:

  1. اگر در میان دوستان، آشنایان، همسایه یا بستگانتان کسی ارتودنسی انجام داده است و پزشک آنها در منطقه شما فعالیت دارد می توانید درباره سطح رضایت آنها درباره نحوه درمان، نحوه برخورد ارتودنتیست و پرسنل درمانی مجموعه سوال کنید.
  2. با جستجو کردن عباراتی مثل “بهترین متخصص ارتودنسی در سعادت آباد”، “دکتر ارتودنسی خوب در سعادت آباد”، “بهترین متخصص ارتودنسی در غرب تهران” و … در گوگل می توانید بهترین های این حوزه را پیدا کنید.

کلام آخر

 در این نوشتار سعی کردیم به معیارهایی که برای انتخاب بهترین متخصص ارتودنسی غرب تهران یا سایر مناطق بپردازیم. دکتر خضری می تواند یکی از گزینه های انتخابی شما باشد.

دکتر امیرکامیار خضری رتبه اول بورد تخصصی ارتودنسی در سال ۸۳ از دانشگاه شهید بهشتی و رتبه دوم کشوری، آماده ارائه انواع خدمات تخصصی ارتودنسی در مطب خود هستند. شما می توانید برای معاینه، دریافت مشاوره و انجام درمان های ارتودنسی به کلینیک های پایتخت و کرج وی مراجعه کنید.  

برای دریافت نوبت و مشاوره آنلاین از دکتر امیرکامیار خضری می توانید روی دکمه های زیر کلیک کنید:

این پست برایتان چقدر مفید بود؟

بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیازات / ۵. تعداد امتیازات

تاکنون امیازی ثبت نشده است شما اولین امتیاز را ثبت کنید

نظر بدهید
لطفا تمامی موارد خواسته شده را وارد نمایید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

وارد کردن موارد ضروری الزامیست.