بهترین متخصص ارتودنسی در غرب تهران چه کسی است؟

بهترین متخصص ارتودنسی در غرب تهران چه کسی است؟

samira ghabeli ۱۶ خرداد ۱۴۰۲
متخصص ارتودنسی در غرب تهران
()

اگر کاندیدای انجام ارتودنسی دندان هستید؛ باید در پیدا کردن متخصص ارتودنسی خوب در شهر و منطقه خود دقت لازم را داشته باشید. برای مثال اگر ساکن غرب پایتخت هستید باید به دنبال بهترین متخصص ارتودنسی در غرب تهران باشید.

تصور غلط بسیاری از افراد این است که متخصص ارتودنسی همان دندانپزشک است؛ در حالی که متخصص ارتودنسی (ارتودنتیست) یکی از شاخه های تخصصی دندانپزشکی است و ارتودنتیست پس از گذراندن دوره دندانپزشکی عمومی به مدت ۳ الی ۴ سال دوره تخصصی ارتودنسی را پشت سر می گذارد.

برای یافتن یک متخصص ارتودنسی خوب در غرب تهران یا هر شهر و منطقه دیگری اولین راهکار این است که از دوستان و  آشنایانی که تجربه ارتودنسی داشته اند مشورت بگیرید. اگر در اطرافیان شما کسی تجربه چنین درمانی را نداشته است می توانید با جست و جو در گوگل اسامی بهترین متخصصین ارتودنسی غرب تهران را پیدا کنید. البته پس از پیدا کردن متخصص ارتودنسی مد نظر حتما درباره تحصیلات و تجربه وی تحقیق کنید و در جلسه مشاوره اولیه حتما نمونه کارهای ارتودنسی متخصص ارتودنسی در غرب تهران را مشاهده کنید.

ویژگی های بهترین متخصص ارتودنسی در غرب تهران

اکثر افرادی که قصد ارتودنسی دندان را دارند در انتخاب پزشک خود تردید دارند و حتی پس از تحقیقاتی که انجام می دهند هم به نتیجه نمی رسند؛ سوالی که در اینجا مطرح است این است که ویژگی های بهترین متخصص ارتودنسی در غرب تهران یا هر شهر و منطقه دیگری چیست؟

حتما متخصص باشد

همان طور که در ابتدای این نوشتار گفتیم بسیاری تصور می کنند که متخصص ارتودنسی همان دندانپزشک است در حالی که این تصور اشتباه است و حتما پزشکی که به عنوان متخصص ارتودنسی انتخاب می کنید باید دوره های آکادمیک و تخصصی ارتودنسی را پشت سر گذاشته باشد.

داشتن تجربه بالا

تخصص داشتن لازمه یک متخصص ارتودنسی خوب در غرب تهران یا هر شهر و منطقه دیگری است و شما پس از این مورد باید به تجربه متخصص ارتودنسی توجه داشته باشید. چرا که نتیجه کار متخصصین ارتودنسی مبتدی با متخصصین ارتودنسی با تجربه برابری نمی کند.

درمان ارتودنسی ثابت دو فک و تاثیر فوق العاده آن بر زیبایی لبخند و فانکشن بهتر دندان‌ها
در این کیس که یکی از مراجعه کنندگان بسیار محترم و عزیزمون بودن ،علی رغم اینکه دندان آسیای کوچک سمت راست بالا قبلا کشیده شده بود، ولی دندان‌های دو فک کاملا جلو زده بودن. از اونجاییکه میدلاین فک بالا به میزان کمی منحرف شده بود ، تصمیم گرفته شد تا از روش total arch distalization با کمک پیچهای داخل فکی کمک گرفته شود.
درمان ارتودنسی ثابت دو فک بدون جراحی، جهت اصلاح تنگی دو طرفه فک بالا، نامرتبی های دندانی، انحراف فک پایین، باز بودن ناحیه قدامی دندان‌ها و تاثیر فوق العاده آن بر زیبایی لبخند.

قابل اعتماد بودن متخصص ارتودنسی

در انتخاب هر پزشکی و در هر زمینه ای قابل اعتماد بودن بسیار حائز اهمیت است. به دلیل اینکه دکتر فوق تخصص ارتودنسی در غرب تهران بر روی دهان و دندان های شما که یک بخش حساس بدن است کار می کند؛ باید طوری با شما برخورد کند که استرس نداشته باشید.

دکتر متخصص ارتودنسی در غرب تهران در برقراری ارتباط موثر با بیمار خود کوشا است و به تمامی سوالات بیماران خود بدون اینکه ناراحت شوند کاملا واضح پاسخ می دهند.

استفاده از تجهیزات به روز

تمامی متخصصین خوب ارتودنسی در سراسر کشور از آخرین ابزار و تجهیزات حوزه ارتودنسی جهت درمان مشکلات و ناهنجاری های دهان و دندان شما استفاده می کنند.

تعهد و وجدان کاری

بهترین متخصص ارتودنسی در تهران تعهد و وجدان کاری در قبال بیماران خود دارد و به هیچ عنوان سلامتی بیماران خود را به منافع مالی خود ترجیح نمی دهد.

وقت شناسی

یکی از ویژگی های بهترین متخصص ارتودنسی در غرب تهران وقت شناسی است. یک ارتودنتیست خوب برای وقت و زمان شما ارزش قائل است و وقت دهی ویزیت بیماران را طوری برنامه ریزی می کند که همه مراجعه کنندگان سر وقت درمان شوند.

ارتودنسی دندان کودکان

روش های پیدا کردن بهترین متخصص ارتودنسی در غرب تهران

برای پیدا کردن بهترین متخصص ارتودنسی در غرب تهران یک کاغذ و قلم بردارید و یا در بخش یادداشت های گوشی همراه خود را باز کنید و طبق مراحل زیر پیش بروید:

  • اطرافیان شما بهترین مشاوران شما هستند: در بین اطرافیان، دوستان و آشنایان خود اگر کسی درمان ارتودنسی انجام داده است؛ درباره تجربه درمانی که با پزشک خود داشته اند سوال کنید.
  • در اینترنت جستجو کنید: با جستجو کردن عباراتی مثل ” فوق تخصص ارتودنسی در غرب تهران”،  ” متخصص ارتودنسی کودکان در غرب تهران”، ” متخصص ارتودنسی در شهرک غرب تهران”، ” متخصص ارتودنسی خوب در غرب تهران” و … می توانید لیستی از متخصصین ارتودنسی در غرب تهران را بیابید. در صورتی که اسم پزشکان معرفی شده از سوی آشنایان شما در این لیست موجود بود در انتخاب خود شک نکنید.
  • مشاهده نمونه کارهای ارتودنسی: نمونه کارهای متخصصین ارتودنسی مدنظر خود را تک تک و با دقت در فضای مجازی و وب سایت مشاهده کنید و از بین آنها بهترین را در صدر لیست خود وارد کنید.
  • مراجعه حضوری به کلینیک ارتودنسی: با مراجعه حضوری به مطب ارتودنسی، متخصصینی که در صدر لیست شما هستند می توانید از نحوه برخورد پرسنل با بیماران و همچنین سطح رضایت آنها از درمان و ویزیت مطلع شوید.

با مراجعه حضوری به مطب متخصص ارتودنسی می توانید در انتخاب خود قاطع شوید و یکی از متخصصین ارتودنسی یادداشت شده در لیست را به عنوان پزشک خود انتخاب می کنید.

این پست برایتان چقدر مفید بود؟

بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیازات / ۵. تعداد امتیازات

تاکنون امیازی ثبت نشده است شما اولین امتیاز را ثبت کنید

نظر بدهید
لطفا تمامی موارد خواسته شده را وارد نمایید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

وارد کردن موارد ضروری الزامیست.