بهترین متخصص ارتودنسی در زعفرانیه چه کسی است؟

بهترین متخصص ارتودنسی در زعفرانیه چه کسی است؟

samira ghabeli ۶ بهمن ۱۴۰۲
متخصص ارتودنسی در زعفرانیه
()

در این مقاله ما سعی داریم اطلاعات کاملی در مورد ویژگی های بهترین متخصص ارتودنسی در زعفرانیه در اختیار شما قرار دهیم تا راحت تر بتوانید دکتر ارتودنسی خود را انتخاب کنید؛ با ما همراه باشید.

شایان ذکر است که این ویژگی هایی که در این نوشتار به عنوان ویژگی های بهترین دکتر ارتودنسی دندان در زعفرانیه آورده شده است برای متخصصین ارتودنسی سایر مناطق و سایر شهرها هم صدق می کند.

ویژگی بهترین متخصص ارتودنسی در زعفرانیه چیست؟

در انتخاب دکتر ارتودنسی خود باید دقت زیادی داشته باشید؛ زیرا زمانی که به یک دکتر متخصص و متبحر مراجعه می کنید طبیعتا نتیجه بهتری را دریافت خواهید کرد. از جمله ویژگی های بهترین دکتر ارتودنسی در زعفرانیه تهران یا هر منطقه دیگری عبارتند از:

  • در صورتی از درمان ارتودنسی بهترین نتیجه را دریافت خواهید کرد، که نزد متخصص ارتودنسی (ارتودنتیست) این درمان انجام شود نه دندانپزشک عمومی، متخصص ترمیمی و زیبایی دندان و …
  • بهترین متخصص ارتودنسی در زعفرانیه باید در زمینه درمان های ارتودنسی سابقه و تجربه داشته باشد.
  • متخصص انتخابی باید از بهترین روش ها و متدهای روز دنیا برای درمان ارتودنسی استفاده کند.
  • از آنجا که برای درمان ارتودنسی نیاز به مراجعات مکرر به مطب پزشک متخصص است؛ بنابراین به دنبال پیدا کردن نزدیک ترین مطب ارتودنسی به محل زندگی یا محل کار خود باشید. برای مثال اگر ساکن منطقه زعفرانیه تهران هستید حتما به دنبال یک متخصص ارتودنسی در زعفرانیه باشید که با ماشین شخصی، وسایل نقلیه عمومی یا حتی پای پیاده بتوانید به مطب ایشان بروید.
  • بهترین دکتر ارتودنسی باید با حوصله به تمام سوالات مراجعه کنندگان خود پاسخ دهد.
  • بهترین متخصص ارتودنسی در زعفرانیه باید زیر نظر بهداشت فعالیت کند و پروانه طبابت هم داشته باشد.
  • دکتر ارتودنسی خوب در زعفرانیه به تمامی روش های ارتودنسی اعم از ارتودنسی متحرک و ثابت تسلط کامل دارد.
  • یک دکتر ارتودنسی خوب بسیار دقیق و ریز بین است؛ چرا که ارتودنسی دندان یک درمان بسیار حساس و ظریف است که در صورت بروز هر گونه خطای کوچکی ممکن است نتایج درمان رضایت بخش نباشد.

دکتر امیر کامیار خضری در زعفرانیه تهران (خیابان مقدس اردبیلی) و همچنین کرج مطب ارتودنسی فعال دارند. تمام مراکزی که دکتر خضری در آن فعالیت دارند مجهز به جدیدترین دستگاه های ارتودنسی است.

دکتر خضری در وب سایت شخصی خود به عنوان یک متخصص ارتودنسی در زعفرانیه امکان دریافت نوبت آنلاین و مشاوره آنلاین را برای راحتی مراجعه کنندگان مطب خود فراهم کرده است.

در ادامه می توانید عکس قبل و بعد از ارتودنسی دندان به همراه توضیحات نحوه درمان که در مطب دکتر خضری انجام شده است را ببینید:

عکس قبل و بعد از ارتودنسی دندان های نامرتب
در یک درمان ارتودنسی ایده‌آل علاوه بر مرتب شدن دندان‌ها، باید روابط دندانی مناسب بین دندان‌های دوفک نیز ایجاد شود که این مسئله نقش بسیار مهمی در ثبات نتایج درمان‌های ارتودنسی دارد.
عکس قبل و بعد از درمان ارتودنسی ثابت دو فک بدون جراحی
درمان ارتودنسی ثابت دو فک بدون جراحی، جهت اصلاح تنگی دو طرفه فک بالا، نامرتبی های دندانی، انحراف فک پایین، باز بودن ناحیه قدامی دندان‌ها و تاثیر فوق العاده آن بر زیبایی لبخند.
عکس قبل و بعد از درمان ارتودنسی ثابت
تاثیر درمان ارتودنسی ثابت بر زیبایی لبخند و همچنین در طی درمان ارتودنسی با انجام حرکات مناسب دندان‌ها، بدون انجام جراحی لثه، تحلیل لثه برطرف و اصلاح گردید. .

ارتودنسی دندان چیست؟

ارتودنسی یکی از شاخه های دندانپزشکی است و در واقع متخصصین ارتودنسی پس از گذراندن دوره دندانپزشکی عمومی باید دوره تخصص ارتودنسی را هم بگذرانند.

متخصص ارتودنسی به پیشگیری، تشخیص و درمان مشکلات فک و دهان، بی نظمی دندان ها و … می پردازد. در واقع متخصص ارتودنسی دندان به کمک آموزش هایی که فرا گرفته است می تواند مشکلات دندانی اعم از به هم ریختگی دندان ها، فاصله بین دندانی، نامرتبی دندان ها و … با استفاده از ابزارهای ارتودنسی اعم از براکت، بریس ارتودنسی، سیم و …. برطرف کند.

انواع بریس های ارتودنسی

چگونه یک دکتر ارتودنسی خوب در زعفرانیه تهران پیدا کنیم؟

  • پرس و جو از افرادی که سابقه درمان ارتودنسی در کلینیک های ارتودنسی زعفرانیه تهران داشته اند.
  • جستجو کردن در گوگل، اینستاگرام و …
  • بررسی سوابق کاری و تحصیلی پزشکانی که از طریق پرس و جو یا سرچ در فضای مجازی پیدا کرده اید.
  • بررسی نمونه کارهای دکتر ارتودنسی در زعفرانیه در سایت های معتبر، اینستاگرام و …
  • مراجعه حضوری به مطب متخصص ارتودنسی و اطلاع از سطح رضایت مراجعه کنندگان مطب

اهمیت انتخاب بهترین متخصص ارتودنسی در زعفرانیه چیست؟

در صورتی که درمان ارتودنسی کاملا درست و اصولی انجام شود؛ علاوه بر اینکه باعث اصلاح طرح لبخند و افزایش اعتماد به نفس شما می شود بلکه در افزایش سلامتی دهان و دندان شما هم نقش بسزایی دارد. برای مثال در صورتی که دکتر ارتودنسی مهارت کافی در زمینه نصب دستگاه ارتودنسی ثابت نداشته باشد ممکن است سیم ها را به درستی نصب نکند و باعث آسیب رسانی به بافت دهان دهان و پارگی لثه شود.

از آنجا که انتخاب روش درمانی مناسب تنها از یک دکتر ارتودنسی خوب بر می آید. بنابراین اگر نمی خواهید هزینه ارتودنسی و زمانی که صرف آن کرده اید به هدر نرود حتما به دنبال یک متخصص ارتودنسی خوب در زعفرانیه یا هر شهر و منطقه ای که ساکن آن هستید باشید.

بهترین متخصص ارتودنسی در زعفرانیه، بهترین و سریع ترین روش درمانی را با توجه به سن و سال شما، شرایط دندان های شما و …. با کم ترین هزینه ارتودنسی را انتخاب می کند که همه این عوامل دست به دست هم می دهند تا به یک نتیجه درمانی عالی دست پیدا کنید.

کاندیدای مناسب ارتودنسی دندان چه کسانی هستند؟

  • افرادی که دندان هایشان از حد معمول جلوتر قرار دارد.
  • افرادی که فاصله بین دندانی زیادی دارند.
  • افرادی که دندان های نامرتبی دارند.
  • افرادی که در صحبت کردن، جویدن غذا، باز و بسته کردن دهان و … دچار مشکل هستند.
  • افرادی که دندان هایشان بسیار به یکدیگر نزدیک هستند.

چند نمونه دیگر از درمان های ارتودنسی انجام شده در کلینیک ارتودنسی زعفرانیه دکتر خضری را به همراه توضیحات نحوه درمان را می توانید در ادامه ببینید:

عکس قبل و بعد از ارتودنسی دندان بدون کشیدن دندان
در این مراجعه کننده عزیزمون، با توجه به اینکه در ابتدای درمان دندان‌های قدامی دو فک تو رفته بودند و در هنگام لبخند نمایش کمی داشتن، با وجود انحراف شدید خط میانی فک بالا و کمبود شدید فضا برای دندان نیش نهفته، تصمیم به انجام درمان ارتودنسی ثابت، بدون کشیدن دندان گرفته شد.
تاثیر درمان ارتودنسی در فاصله بین دندان های فک بالا و پایین
تاثیر فوق العاده TAD system در کسب نتایج ایده آل در درمان‌های ارتودنسی: . ۱- بسته شدن فضای بین دندان‌های فک بالا و پایین (open bite) ۲- منطق نمودن خطوط میانی دو فک ۳- برقراری روابط ایده آل دندانی دو فک ۴ – اصلاح داخل بودن دندان‌های فک بالا (cross bite)
عکس ارتودنسی دندان ثابت قبل و بعد
درمان ارتودنسی ثابت دو فک بدون جراحی، جهت اصلاح تنگی دو طرفه فک بالا، نامرتبی های دندانی، انحراف فک پایین، باز بودن ناحیه قدامی دندان‌ها و تاثیر فوق العاده آن بر زیبایی لبخند.

کلام آخر

یکی از تخصص های های رشته دندانپزشکی، ارتودنسی دندان است. افراد برای رفع ناهنجاری های فک و دهان خود به متخصص ارتودنسی مراجعه می کنند. از آنجا که هزینه ارتودنسی دندان نسبتا بالا است و یک درمان زمان بر است بنابراین در انتخاب بهترین متخصص ارتودنسی دندان خود نهایت دقت را داشته باشید.

همچنین به دلیل اینکه این درمان به طور متوسط ۱.۵ سال طول می کشد و نیاز است که برای معاینه حداقل هر یک ماه یک بار به مطب متخصص ارتودنسی مراجعه کنید، بنابراین به دنبال متخصصین ارتودنسی نزدیک به محل زندگی یا محل کار خود باشید تا رفت و آمد اذییتان نکند. برای مثال اگر ساکن زعفرانیه تهران هستید حتما به دنبال بهترین متخصصین ارتودنسی در زعفرانیه تهران باشید.

این پست برایتان چقدر مفید بود؟

بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیازات / ۵. تعداد امتیازات

تاکنون امیازی ثبت نشده است شما اولین امتیاز را ثبت کنید

نظر بدهید
لطفا تمامی موارد خواسته شده را وارد نمایید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

وارد کردن موارد ضروری الزامیست.