ارتودنسی ارزان

ارتودنسی ارزان

samira ghabeli ۱۷ مهر ۱۴۰۱
ارتودنسی ارزان
()

یکی از خدمات گران قیمت دندانپزشکی ارتودنسی دندان است که پرداخت هزینه های آن برای طیف گسترده ای از افراد جامعه که درآمد پایین تا متوسط دارند، دشوار است. اما خوشبختانه روش هایی وجود دارد که بتوان توسط آن از خدمات ارتودنسی ارزان بهره مند شد؛ یکی از این روش انتخاب یک کلینیک ارتودنسی معتبر است که برای انجام خدمات تعرفه های کمتری را در نظر گرفته است.

البته در انتخاب این مراکز باید به این موضوع توجه داشته باشد که این مراکز به هیچ وجه کیفیت را فدای پول نمی کنند و به شما تضمین می کنند که ارزان بودن خدمات به معنای کاهش کیفیت کار نیست. در ادامه با همراه باشید تا پس از بررسی عوامل موثر بر قیمت ارتودنسی به چگونگی استفاده از خدمات ارتودنسی ارزان بپردازیم.

قیمت ارتودنسی دندان چقدر است؟

ارتودنسی یکی از خدمات تخصصی دندانپزشکی است که از آن به منظور درمان بیماری ها و ناهنجاری های دهان و دندان استفاده می شود.

برای انجام ارتودنسی از روش ها، تکنیک ها و ابزارهای بسیار مختلفی استفاده می شود، که همین موضوع علت گران بودن تعرفه خدمات ارتودنسی دندان است.

شاید تبلیغات برخی مراکز درمانی با عنوان خدمات ارتودنسی ارزان را دیده باشید؛ به شما توصیه می کنیم به هیچ عنوان گول این عبارات تبلیغاتی را نخورید، زیرا ارتودنسی دندان یک درمان پیچیده، تخصصی و البته زمان بر است که هزینه آن پس از ویزیت بیمار معین می شود که البته قطعا هزینه کمی هم نخواهد بود.

مشاوره تخصصی و انجام کلیه درمان های ارتودنسی در کرج و تهران

چه عواملی بر قیمت ارتودنسی تاثیرگذار هستند؟

پس تا اینجا فهمیدیم که چیزی به اسم ارتودنسی رایگان یا ارتودنسی با قیمت بسیار کم واقعیت ندارد. از جمله عوامل موثر بر قیمت ارتودنسی عبارتند از:

تخصص و مهارت پزشک

طبیعتا یک متخصص ارتودنسی در مقایسه با یک دندانپزشک عمومی یا سایر متخصصین دندانپزشکی هزینه بیشتری برای این خدمات دریافت می کند؛ زیرا در این زمینه دانش، مهارت و ابزارهای مورد نیاز را دارد اما یک دندانپزشک عمومی بدون اینکه در این زمینه دانش و مهارت لازم را داشته باشد، خدمات ارتودنسی را ارائه می دهد. در چنین شرایط ارتودنسی ارزان قیمت ممکن است خسارات جبران ناپذیری را به دنبال داشته باشد.

کشیدن دندان در حین درمان

امکان دارد یک یا چند دندان شما در حین درمان ارتودنسی نیاز به کشیدن داشته باشند که این عامل نیز می تواند تعرفه ارتودنسی را تا حد زیادی افزایش دهد.

نیاز به جراحی

چنانچه ارتودنتیست پس از معاینه دهان و دندان شما تشخیص دهد که برخی از دندان های شما نیاز به جراحی دارند، هزینه جراحی دندان هم هزینه قابل توجهی است که منجر به افزایش هزینه ارتودنسی خواهد شد؛ بنابراین در این شرایط بهتر است به کل قید ارتودنسی ارزان قیمت را بزنید.

مواد اولیه به کار رفته در ارتودنسی

در ارتودنسی نیز مانند هر خدمات درمانی دیگری هزینه مواد اولیه به کار رفته در ابزارهای درمانی یکی از موارد تاثیرگذار در قیمت تمام شدن آن خدمت است. موادی که در ساخت دستگاه های ارتودنسی به کار می رود انواع بسیار مختلفی دارند که هزینه هر کدام می تواند متفاوت از دیگری باشد. برای مثال هزینه ارتودنسی ثابت متفاوت از ارتودنسی متحرک است.

روش های کاهش هزینه خدمات ارتودنسی

تا به اینجای این مقاله متوجه شدیم که ارتودنسی جزء خدمات گران قیمت است و به هیچ عنوان نباید گول تبلیغاتی مثل ارتودنسی ارزان قیمت، ارتودنسی رایگان و … را بخوریم و سلامت دهان و دندان خود را در ارجحیت قرار دهیم.

البته با روش هایی می توانید هزینه ارتودنس دندان را کاهش دهید که یکی از بهترین آنها داشتن بیمه تکمیلی است؛ اکثر بیمه های تکمیلی درصد زیادی از هزینه های ارتودنسی دندان را پرداخت می کنند. همچنین کلینیک های دندانپزشکی دولتی در مقایسه با مراکز خصوصی هزینه کمتری برای درمان دریافت می کنند.

مرکز ارتودنسی ارزان در تهران و کرج

مراکز ارتودنسی دکتر کامیار خضری که در حال حاضر در استان البرز و تهران دایر هستند جزء یکی از بهترین مراکز ارتودنسی این دو استان هستند. دکتر کامیار خضری متخصص ارتودنسی، با سال ها سابقه در زمینه درمان های ارتودنسی تا به امروز توانسته عنوان بهترین متخصص ارتودنسی کرج و بهترین متخصص ارتودنسی در زعفرانیه را از آن خود کند. کلینیک تخصصی ارتودنسی دکتر خضری علی رغم اینکه یک مرکز ارتودنسی خصوصی است کلیه خدمات خود را با قیمتی کاملا مقرون به صرفه و البته اقساطی ارائه می دهد.

دکتر امیرکامیار خضری رتبه اول بورد تخصصی ارتودنسی در سال ۸۳ از دانشگاه شهید بهشتی و رتبه دوم کشوری، آماده ارائه انواع خدمات تخصصی ارتودنسی در مطب خود هستند. شما می توانید برای معاینه، دریافت مشاوره و انجام درمان های ارتودنسی به کلینیک های پایتخت و کرج وی مراجعه کنید.  

برای دریافت نوبت و مشاوره آنلاین از دکتر امیرکامیار خضری می توانید روی دکمه های زیر کلیک کنید:

این پست برایتان چقدر مفید بود؟

بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیازات / ۵. تعداد امتیازات

تاکنون امیازی ثبت نشده است شما اولین امتیاز را ثبت کنید

نظر بدهید
لطفا تمامی موارد خواسته شده را وارد نمایید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

وارد کردن موارد ضروری الزامیست.