بهترین متخصص ارتودنسی در کرج کیست؟

بهترین متخصص ارتودنسی در کرج کیست؟

samira ghabeli ۲۰ فروردین ۱۴۰۲
دکتر خضری متخصص ارتودنسی کرج
()

تصور غلطی که بسیاری از ساکنین استان البرز دارند این است که حتما باید برای انجام پروسه های درمانی خود به پایتخت بیایند در حالی که بسیاری از پزشکان متبحر پایتخت در استان البرز نیز فعالیت دارند. بنابراین اگر به دنبال بهترین متخصص ارتودنسی در کرج هستید با ما تا انتهای این نوشتار همراه باشید.

ارتودنسى دندان چیست؟

ارتودنسی یکی از شاخه های دندانپزشکی است که به مرتب کردن دندان ها و هماهنگ کردن دو فک با یک دیگر می پردازد. این رشته تخصصی دندانپزشکی بیش از یک قرن است که در دانشکده های دندانپزشکی آموزش داده می شود.

 

ارتودنسی دندان کودکان

متخصص ارتودنسی کیست؟

متخصصین ارتودنسی دندانپزشکانی هستند که از پس اتمام دوران دندانپزشکی عمومی در آزمون تخصص دندانپزشکی شرکت می کنند و در صورت قبولی پس از سپری کردن دوره ۳ الی ۴ ساله، تخصص ارتودنسی را دریافت می کنند. 

بنابراین اگر مشکلات ناهنجاری دندانی یا فکی دارید حتما باید به یک متخصص ارتودنسی، ارتودنتیست یا همان دکتر ارتودنسی مراجعه کنید. 

در واقع متخصصین ارتودنسی دوره های لازم در زمینه پیشگیری، تشخیص و درمان انواع بی نظمی ها و ناهماهنگی ها در ناحیه دندان ها و فکین را آموزش دیده اند. 

در حالی که کار اصلی متخصصین ارتودنسی صاف کردن و مرتب کردن دندان ها می باشد اما این پزشکان می توانند مشکلات اساسی ناهماهنگی و عدم تراز فکین را نیاز درمان کنند. همچنین عادات غلط مانند مکیدن انگشت شست و حتی برخی مشکلات تنفسی مانند آپنه خواب را هم ارتودنتیست ها درمان می کنند.

به طور خلاصه در صورت مراجعه به بهترین متخصص ارتودنسی در کرج یا هر شهر دیگری می توانید لبخندی زیبا، دندان های مرتب، گفتاری واضح و قدرت جویدن فوق العاده داشته باشید. 

بهترین متخصص ارتودنسی در کرج چگونه مشکلات ناهنجاری دندانی و فکی را درمان می کند؟

بهترین متخصص ارتودنسی در کرج با استفاده از دانش، تخصص و مهارتی که در زمینه ناهنجاری های دندانی و فکین دارد با کمک گرفتن از انواع ابزارهای ارتودنسی اعم از براکت های فلزی، براکت های سرامیکی، بریس های پشت دندانی، ترازهای شفاف، ریتینرها و …. به درمان مشکلات ناحیه دندان و فک شما می پردازد. 

در کلینیک ارتودنسی در کرج چه مشکلاتی درمان می شود؟

متخصص ارتودنسی در کرج یا هر شهر دیگری قادر به درمان مشکلات زیر است:

  • اصلاح یک یا چند دندان کج شده
  • اصلاح شلوغی دندان ها
  • درمان جلو یا عقب بودن یکی از فک ها
  • درمان فاصله بین دندانی
  • درمان شکاف کام، شکاف لب یا همان لب شکری
  • اصلاح کوتاه و بلند بودن دندان
  • گسترش وسعت کام
  • و …

چگونه بهترین کلینیک ارتودنسی در کرج را پیدا کنیم؟

برای پیدا کردن بهترین مرکز یا بهترین دکتر ارتودنسی در کرج یک کاغذ و قلم بردارید و با توجه به نکات گفته شده اسم متخصصین ارتودنسی را به لیست خود اضافه کنید:

  • از دوستان و آشنایانی که تجربه درمان ارتودنسی داشته اند درباره ارتودنتیست آنها و سطح رضایت از عملکردشان سوال کنید؛ در صورتی که از درمان خود رضایت داشتند اسم آنها را به لیست خود اضافه کنید.
  • با جستجو کردن عباراتی مثل “بهترین متخصص ارتودنسی در کرج”، “بهترین دکتر ارتودنسی در کرج”، “دکتر ارتودنسی خوب در کرج” و … می توانید لیست متخصصین ارتودنسی در کرج را پیدا کنید. افرادی که در وب سایت های مختلف به عنوان بهترین متخصص ارتودنسی معرفی شده اند را به لیست خود اضافه کنید. 
  • به وب سایت یا شبکه اجتماعی ارتودنتیست هایی که دوستانتان معرفی کرده اند یا در وب سایت های مختلف به عنوان بهترین ارتودنتیست در کرج معرفی شده اند مراجعه کنید و نمونه کارها و نظرات کاربران را مشاهده کنید.
  • ارتودنتیست هایی که نمونه کارهای موفقی نداشته اند یا نظرات منفی کاربران آنها زیاد بوده است را از لیست حذف کنید.
  • در صورتی که بارها نام ارتودنتیست معرفی شده از سوی آشنایان را در وب سایت های مختلف مشاهده کردید و نظرات کاربران نیز درباره آنها مثبت بوده است قطعا آن پزشک می تواند یکی از متبحرترین متخصصین ارتودنسی در کرج باشد.
  • در وهله آخر با مراجعه حضوری به مطب ارتودنتیست های منتخب می توانید با نحوه برخورد پزشک و همچنین نظرات مراجعه کنندگان متخصص ارتودنسی آگاه شوید و در صورتی که نتیجه مثبت بود وی را به عنوان بهترین متخصص ارتودنسی برای درمان خود انتخاب کنید. 

ویژگی های یک دکتر ارتودنسی خوب در کرج چیست؟

به دلیل اینکه ارتودنسی یک درمان زمان بر و البته گران قیمت است باید دقت و وسواس لازم را برای پیدا کردن یک متخصص ارتودنسی خوب در کرج یا هر شهر دیگری به خرج دهید. از جمله ویژگی های دکتر ارتودنسی خوب عبارتند از:

سطح تجربه و سابقه پزشک 

اینکه حتما دندانپزشکی که برای اصلاح ناهنجاری های ناحیه فک و دندان مراجعه می کنید باید یک متخصص ارتودنسی با مدرک معتبر باشد امری بدیهی است؛ نکته ای که بسیار مهم تر است تجربه عملی متخصص ارتودنسی مدنظر شما می باشد. 

تجربه و سابقه موفق با بالاترین میزان سطح رضایت از سوی بیماران، مهر تاییدی بر قابل اعتماد بودن متخصص ارتودنسی مدنظر شما می باشد.

تصاویر زیر چند نمونه از درمان های ارتودنسی انجام شده توسط دکتر کامیار خضری متخصص ارتودنسی در کرج است:

تاثیر درمان ارتودنسی ثابت بر زیبایی لبخند و همچنین در طی درمان ارتودنسی با انجام حرکات مناسب دندان‌ها، بدون انجام جراحی لثه، تحلیل لثه برطرف و اصلاح گردید. .
درمان ارتودنسی ثابت دو فک بدون جراحی فک، جهت اصلاح نامرتبی‌های دندانی، عدم انطباق خطوط میانی دو فک، شیب نامناسب دندان‌های قدامی فک بالا و انحراف پلن اکلوزال فک بالا با کمک پیچ‌های داخل فکی.
درمان ارتودنسی ثابت دو فک بدون جراحی، جهت اصلاح تنگی دو طرفه فک بالا، نامرتبی های دندانی، انحراف فک پایین، باز بودن ناحیه قدامی دندان‌ها و تاثیر فوق العاده آن بر زیبایی لبخند.

سطح امکانات درمانی کلینیک

علاوه بر استریل بودن کلینیک باید به سطح امکانات درمانی مرکز هم توجه داشته باشید. در واقع بهترین متخصص ارتودنسی با بهترین تجهیزات و به روز ترین تجهیزات روز دنیا درمان های ارتودنسی را انجام می دهد. 

نحوه برخورد پزشک و پرسنل وی

درمان های ارتودنسی برای اکثر افراد ترسناک و استرس زا است. در این حالت در صورتی که پزشک و پرسنل وی هم با شما خوب برخورد نکند این استرس و ترس دوچندان خواهد شد. 

موقعیت مکانی کلینیک ارتودنسی

به دلیل اینکه درمان های ارتودنسی دندان جزء درمان های زمان بر است و نیاز است که هر ماه یا هر چند ماه یک بار به کلینیک ارتودنسی مراجعه کنید بهتر است مرکزی را برای درمان انتخاب کنید که از نظر مسافتی به شما نزدیک تر باشد تا رفت و آمد برایتان دشوار نباشد. 

هزینه های درمان

قیمت ارتودنسی در کرج یا هر شهر دیگری نسبتا بالا می باشد و باید درباره این موضوع تحقیقات لازم را داشته باشد که پزشک شما هزینه های بیش از حد زیاد را دریافت نکند.

این پست برایتان چقدر مفید بود؟

بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیازات / ۵. تعداد امتیازات

تاکنون امیازی ثبت نشده است شما اولین امتیاز را ثبت کنید

نظر بدهید
لطفا تمامی موارد خواسته شده را وارد نمایید.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

وارد کردن موارد ضروری الزامیست.